Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Selektor oktanow - Strona 21

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  szukane wyrażenia:   selektor  -  oktanw
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3 ... 19 20 21
 Autor 
 2009-07-26 11:39:10

Cytat:
2009-07-26 11:28:49, Ikarus260 pisze:
Sprawdzę. Ten samochód i tak ma kopa i to taki sam silnik, a jakiś taki lepiej rozbrykany.



nexia cos pewnie 200 kg lzejsza jest
no i kolektor wydechowy-dwururka-inne--to cos tam pewnie tez daje na +....


tak juz nawiasem--selektor oktanowy wystepował w formie mechanicznej np w fiacie 125p
w starszych oplach tez jest
dlaczego nie załozono tego w fabryce?-bezpieczniej było zostawic na 91 oktanów-na zachodzie to paliwo było tansze itd...

-----------------
Najlepsze samochody to takie, które nie mają odmiany kombi.
2011-05-19 22:49
  
 
 2009-07-26 17:49:25

Zrobiłem sobie dzisiaj coś takiego. Jakaś poprawa jest. I co ciekawa nie zużyłem do tego nawet milimetra przewodu Miałem żeńską wtyczkę, która jak się okazało idealnie pasuje jako zworka.

-----------------
Nie wszystkie skurczysyny pasują do cytryny.
2021-11-20 07:55
  
 
 2009-07-26 17:51:28

Cytat:
2009-07-26 17:49:25, robert_or3 pisze:
Zrobiłem sobie dzisiaj coś takiego. Jakaś poprawa jest. I co ciekawa nie zużyłem do tego nawet milimetra przewodu Miałem żeńską wtyczkę, która jak się okazało idealnie pasuje jako zworka.



Ja dokładnie zrobiłem tak samo

-----------------
2021-02-19 22:48
  
 
 2009-07-26 18:04:58

Cytat:
2009-07-26 17:49:25, robert_or3 pisze:
Zrobiłem sobie dzisiaj coś takiego. Jakaś poprawa jest. I co ciekawa nie zużyłem do tego nawet milimetra przewodu Miałem żeńską wtyczkę, która jak się okazało idealnie pasuje jako zworka.



Ja także

-----------------
[IMG]http://www.motostat.pl/user_images/5511/icon2.png[/IMG]
2014-07-01 11:10
  
 
 2009-07-30 23:13:30

po daniu zworki i przyspieszeniu zapłonu mam następujący objaw: przy redukcji biegu np. z 3 na 2 i przyhamowaniu puszczam pedał sprzęgła normalnie i przy dodawaniu gazu od 1500 obr/min. następuje szarpanie, podobnie gdy rozpędzam auto i po 1 wrzuce 2 i puszcze pedał sprzęgła to w momencie gdy chciałbym by ato toczyło sie swobodnie na 2 bez dodawania gazu to tez szarpie jakby ktos sie uczył jeździć. Czy wina leży po stronie zbyt przyspieszonego zapłonu - mam przesunięty aparat o jakieś 3 mm w stronę kabiny


-----------------
Opisa nie budiet

świec e zmienione, kopułka też, jedynie kable nie choć nie bardzo wierze by one były przyczyną

objawy na LPG

[ wiadomość edytowana przez: archive15 dnia 2009-07-30 23:15:14 ]
2018-07-22 23:48
  
 
 2009-07-31 19:12:14

Tak to na pewno zapłon.

-----------------
2018-11-24 13:59
  
 
 2009-07-31 20:29:44

pytanie tylko czy powrócić do fabrycznego ustawienia czy zostawic jak jest jeśli nie szkodzi to silnikowi?

-----------------
Opisa nie budiet
2018-07-22 23:48
  
 
 2009-07-31 21:20:30

Cytat:
2009-07-31 20:29:44, archive15 pisze:
pytanie tylko czy powrócić do fabrycznego ustawienia czy zostawic jak jest jeśli nie szkodzi to silnikowi?



dziwne rozterki masz...
tym zapłonem i tak nie naprawisz/polepszysz tego co zepsuła instalacja LPG

polepszanie osiagów nalezało by zaczac od demontazu instalacji
potem mozna sie bawic- inaczej to szkoda czasu -bo ten sam silnik seryjnie bedzie lepszy

-----------------
Najlepsze samochody to takie, które nie mają odmiany kombi.
2011-05-19 22:49
  
 
 2009-07-31 21:27:17

Cytat:
2009-07-31 21:20:30, pawel12356 pisze:
dziwne rozterki masz...



Też miałem podobne. Pomógł STP do baku + więcej gazu gdy klima działa... ale to w złomgunie miało miejsce

-----------------
Nie mam kont na fejsbuku, naszej-klasie, gadu-gadu, tłiterze, blipie, jutubie, gmajlu, skajpie itp. itd. i jestem z tego dumny
Nazwy "złomero" i "złomguna" stanowią nazwy zastrzeżone dla piotr'ka.
2018-08-28 21:42
  
 
 2009-07-31 21:45:56

tak tylko nie po to mam LPG by go demontować a poza tym przed zmiana ustawienia zapłonu pracował dobrze na gazie

-----------------
Opisa nie budiet
2018-07-22 23:48
  
 
 2009-07-31 22:42:40

Cytat:
2009-07-31 21:45:56, archive15 pisze:
tak tylko nie po to mam LPG by go demontować a poza tym przed zmiana ustawienia zapłonu pracował dobrze na gazie



Wróć z tym zapłonem do fabrycznego ustawienia i zobacz czy dalej będą takie objawy. Pożniej możesz podkręcać zapłon, ale po trochu i mniej. 3 mm to maksymalna wartość i może w twoim przypadku wyszło za dużo. Na jazdę ze zbyt przekręconym zapłonem bym się nie pisał. Takie szarpanie raczej nie przysłuży się silnikowi.

Ja zapłonu nie podkręcałem. Mocy auto ma dość. Oczywiście też na LPG. Ale jak ktoś ma słabiutki silnik, który musi żyłować aby coś z niego wycisnąć to faktycznie zakładanie do niego LPG mu na tę niemoc nie pomoże Ale to było tak OT.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: DarSKG dnia 2009-07-31 22:46:15 ]
2013-07-12 23:25
  
 
 2009-08-01 21:02:39

cofnąłem i jest OK choć nie do pozycji fabrycznej

-----------------
Opisa nie budiet
2018-07-22 23:48
  
 
 2009-08-07 00:49:44

Mam i ja
Efekt - rewelacyjnie wchodzi na obroty,zdecydowanie przybylo mocy, no i jak inni juz pisali, esperek zrobil sie taki lekki.
Zupelnie inna jazda.To najlepszy tuning z tej cenie -4zl
2012-09-03 00:44
  
 
 2009-08-07 00:51:00

mozna jeszcze pomyslec o jakims "chipie" za 4,99 z allegro . pisze ze 47KM wiecej

-----------------
Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej.
Uwielbiam ciężką pracę. Mógłbym się na nią patrzeć godzinami.
2013-06-03 12:39
  
 
 2009-08-07 01:35:13

Pewnie ,a dwa "chipy" to 94KM wiecej
Jakos w takie rzeczy ,nie wierze.Nic mi juz nie przywroci poprzedniego , 130 konnego silnika
2012-09-03 00:44
  
 
 2009-08-07 12:38:03

Cytat:
Nic mi juz nie przywroci poprzedniego , 130 konnego silnika



Zwróci Ci. Wymiana silnika

-----------------
2018-11-24 13:59
  
 
 2009-08-08 11:54:44

Cytat:
2009-08-07 00:49:44, buzerek pisze:
Mam i ja Efekt - rewelacyjnie wchodzi na obroty,zdecydowanie przybylo mocy, no i jak inni juz pisali, esperek zrobil sie taki lekki. Zupelnie inna jazda.To najlepszy tuning z tej cenie -4zl



Drogo. Chyba że liczysz z robocizną W tej cenie można zrobić 40 takich tuningów Wystarczy tam wpiąć jeden żeński konektorek. Na allegro 10 szt. kosztuje 1 zł.

-----------------
Nie wszystkie skurczysyny pasują do cytryny.
2021-11-20 07:55
  
 
 2009-08-08 12:02:20

Cytat:
2009-08-08 11:54:44, robert_or3 pisze:
Drogo.(..) Na allegro 10 szt. kosztuje 1 zł.



Dolicz przesyłkę 8 PLN i wyjdzie baaardzo tanio

-----------------
Ktoś kiedyś napisał : " Stanowczo stwierdzam i stoję na stanowisku, że to forum powinno przyjąć takie założenia statutowe, jakie deklarują w swojej reklamie sklepy Media Markt ". Im dłużej tu przebywam, tym bardziej się z tym zgadzam...
2017-11-26 16:51
  
 
 2010-09-06 19:01:57

sorki, że odkopuje, ale chce to u siebie sprawdzić. Ile jest pinów w tej kostce ? Bo nie wiem, które łączyć jak będą 3 (niektórzy tak pisali).

Oraz pytanko czy reset kompa coś daje ? Tak zrobić od czasu do czasu ? I potem te programowanie, że niby 7 razy pedał do końca.

[ wiadomość edytowana przez: VEndriuV dnia 2010-09-06 19:02:52 ]
2014-03-19 08:39
  
 
 2010-09-06 23:40:35

Cytat:
2004-12-16 07:48:15, kisztan pisze:
...Z fotek wydedukowałem, że połączyć należy kabelki czarny (masa) i Czarny z paskiem (komp.). A zrobiłem to zwykłym konektorem żeńskim (jak to ładnie nazwał Robest_S) tym samym, co do przekaźników. Z tą różnicą, że tutaj jeden konektor wpiąłem w 2 piny. Szerokość tej wtyczki (konektorka) odpowiada idealnie szerokośći 2pinów. Oczywiście wcześniej zaizolowałem konektorek z zewnątrz izolacją. Wrażenia. Hm... CO tu pisać Łukasz wyjaśnił wszystko. Gorąco polecam wszystkim.

Nawet nie trzeba było wyszukiwarki używać. Wystarczyło przejrzeć ten wątek. Co do resetu kompa od czasu do czasu to nie ma sensu. Komputer i tak u"uczy" się na bieżąco. Reset jest po to żeby nauczyć komputer ustawień w kilka minut zamiast przejechania kilkudziesięciu kilometrów.

-----------------
Nie wszystkie skurczysyny pasują do cytryny.
2021-11-20 07:55
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3 ... 19 20 21
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM